SkyConcept: key visual

Częścią wielomiesięcznej współpracy z firmą SkyConcept było odświeżenie identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa. W odczuciu zleceniodawcy, oryginalna identyfikacja niewystarczająco dobrze odzwierciedlała wartości przedsiębiorstwa: nowoczesność, profesjonalizm, elegancję. W efekcie praktycznie wszystkie materiały firmowe musiały zostać zaprojektowane od nowa.

Na samym początku stworzyłem nową paletę kolorów. Nie zrezygnowałem jednak z pojawiającego się wcześniej błękitu. Stał się on kolorem akcentów w nowym próbniku.

SKYCONCEPT_logo_2colors_CMYK kopia

Poprzedni logotyp SkyConcept

mockup

Materiały firmowe

Materiały firmowe wymagały szczególnej uwagi. Firma potrzebowała zwłascza teczek na artykuły promocyjne i wizytówek. Brakowało również wzoru na papier firmowy i koperty. Przestarzała była również strona internetowa W oparciu o nowy wzornik kolorów stworzyłem projekty tych materiałów.

We wszystkich projektach starałem się wprowadzić charakterystyczny motyw. Motywem tym stały się elementy diagonalne, nadające kompozycji bardziej dynamiczny charakter. Tym sposobem udało się uchwycić aktywną postawę przedsiębiorstwa.

Część materiałów jednynie przekazałem zleceniodawcy, jednak udało mi się uczestniczyć w realizacji niektórych z nich. Teczki, pokryte folią odporną na zarysowania, powstały we współpracy z firmą Achilles Polska, zaś wizytówki wydrukował zakład Akcydens z Lasek.

x3-02

Jednym z elementów rebrandingu było odświeżenie logotypu. Nowy znak graficzny miał lepiej odzwierciedlać filozofię firmy, przy zachowaniu motywu skrzydeł.

Zaproponowany przeze mnie koncept powstał przez połączenie liter „S” i „C” w jeden znak. Projekt powstał na bazie siatki. Większość elementów została oparta na figurach „doskonałych”: zakończenia „piór” są fragmentami okręgu, zaś cały znak wpisuje się w kwadrat. W aperturze litery „C”, zastosowałem korektę optyczną. Krój pisma, użyty w parze z logiem to Brandon Grotesque.

Projekt ten nie został wykorzystany.